حسن سبیلان اردستانی

سایت شخصی
حسن سبیلان اردستانی
نویسندگان

معرفی کتاب: روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ب.ظ

تصویر روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند (با رویکرد تحقیق کمی و کیفی)

روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند (با رویکرد تحقیق کمی و کیفی)

نویسنده: آرتور آسابرگر
مترجم / مصحح: کامبیز حیدرزاده - مهدی بنی‌اسدی
ناشر: علم
تعداد صفحات: 432
سال انتشار: 1394
نوبت چاپ: 1
قیمت: 355,000 ریال 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی