حسن سبیلان اردستانی

سایت شخصی
حسن سبیلان اردستانی
نویسندگان

کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» منتشر شد

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» تالیف حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

حسن ربیعی در گفت‌وگو ب شارا از انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌ها در فضای تجاری و کسب و کار به شمار می‌آید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.

وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار ساده‌تر بود و اهداف تنها در سود خلاصه می‌شد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزش‌ها وارد بازار شده و فرایندها و سیاست‌ها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سال‌های اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی برای گسترش شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: این کتاب می‌کوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در شکل‌گیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادها عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.

به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد، ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت ایجاد می‌کند.

 

مدیریت شهرت و اعتبار/ مولف: دکتر حسن ربیعی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری /قیمت10000 تومان /104 صفحه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی