حسن سبیلان اردستانی

سایت شخصی
حسن سبیلان اردستانی
نویسندگان

شش راه برای محبوب کردن برند در فیسبوک

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- کاربران فیسبوک می توانند درباره نحوه تعامل برند با آنها خشن باشند، و آنها احتمالا آنها در صورتی که فکر کنند که شما به فضای اجتماعی آنها هجوم برده اید بخواهند که شما را تحقیر کنند.


اهمیت یک استراتژی خوب گوگل بسیار سخت قابل تبیین است و بعد از همه این ها، باید اذعان داشت که فیسبوک با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان به شمار می رود. اما کاربران می توانند درباره برندهایی که در فیسبوک با آنها تعامل می کنند قدری خشن باشند و به ویژه در مورد برندهایی که می خواهند به فضای اجتماعی آنها با استفاده از تبلیغات پر سر و صدا حمله کنند.

 

 در کنفرانس رسانه اجتماعی پی آر نیوز در گرند هایت شهر نیویورک روز سه شنبه، مدیر کسب و کار اجتماعی و تعامل جامعه در ای ام سی، 6 نکته را درباره ایجاد محتوا که می خواهند نزد مخاطبان محبوب شود را بیان کرد که در این یادداشت به آن می پردازیم:


1. مردم دوست دارند بخندند. در فیسبوک، طنز بهترین راه برای جلب احساسات مردم برای برند شماست.


2. فقط این را رها نکنید. این محتوای شماست. به مخاطبان خود دلیلی بدهید که به صفحه شما بازگردند و محتوای بیشتری را دریافت کنند.


3. فیسبوک سایت دات کام شما نیست. احساس آزادی برای کارهایی کنید که به طور معمول در سایت شما قابل اجرا نیست.


4. با وکلا و طراحان طرح دوستی بریزید. این کمک می کند که در زمانی که به کمک آنها نیاز دارید اختلاف و تغییر در طرح ها، آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.


5. بدانید که چرا از فیسبوک استفاده می کنید. فقط از آن به خاطر اینکه باید استفاده کنید، استفاده نکنید.


6. منابع جهانی را شناسایی کنید. مردم به گونه های مختلفی با فیسبوک تعامل می کنند و این مساله در تمام جهان وجود دارد. صفحات فیسبوک ویژه ای برای هر کشور درست کنید که به مسائل آنها می پردازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۵
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی