حسن سبیلان اردستانی

سایت شخصی
حسن سبیلان اردستانی
نویسندگان

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی روابط‌عمومی» نوشته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.


کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی روابط‌عمومی» با الهام از چرخه مدیریت کیفیت و بر اساس چهار مرحله «تحقیق و تحلیل»، «برنامه‌ریزی و سازماندهی»، «ارتباطات (اجرا و اقدام)» و «ارزیابی و اثربخشی» در روابط‌عمومی منتشر شده است.


بهره‌مندی از الگوی ارائه شده در این کتاب کمک می‌کند تا مدیران روابط عمومی بتوانند بر اساس معیاری علمی، کیفی و البته جهانی، فعالیت‌های اجرایی را هدایت و مدیریت کنند.


کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی روابط‌عمومی» دارای 14 فصل است که عناوین این فصل‌ها عبارتند از: مدیریت چیست؟، روابط‌عمومی چیست؟، مدیریت روابط‌عمومی، مدل مدیریت علمی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی؛ سیستم اطلاع‌مدار، تولید اطلاعات، تحلیل اطلاعات، برنامه‌ریزی در روابط‌عمومی، برنامه‌ریزی استراتژیک در روابط‌عمومی، ارتباطات اجتماعی، ارتباطات سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارزیابی عملکرد چیست؟ و ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی.


این کتاب در 216 صفحه و با قیمت 14 هزار تومان عرضه شده است.


علاقه‌مندان جهت خرید آنلاین کتاب می‌توانند به وب‌سایت www.prshop.ir مراجعه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی