حسن سبیلان اردستانی

سایت شخصی
حسن سبیلان اردستانی
نویسندگان

دانلود کتاب «پژوهشنامه محصولات فرهنگی غیرمجاز»

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

دانلود کتاب «پژوهشنامه محصولات فرهنگی غیرمجاز»


مؤلف: ایرج فیضی
◄ویراستار ادبی: مریم پاک‏رو
◄تعداد صفحه: 160
◄سال انتشار: 1386
◄نوبت چاپ: اول
◄شمارگان: 200
◄ناشر : پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

 


کتاب حاضر با عنوان «پژوهشنامه محصولات فرهنگی غیرمجاز» توسط ایرج فیضی نگاشته شده است. این اثر در سال 1386 توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به چاپ رسیده است.


در این کتاب، نتایج طرح‌‏های اجراشده در موضوع «محصولات فرهنگی غیرمجاز» ارائه، جمع‏‌بندی و تحلیل شده است. علاوه بر این، سایر تحقیقات مرتبط با این موضوع ، مباحث نظری مرتبط و همچنین برخی آمارها و اطلاعات مربوط به محصولات فرهنگی غیرمجاز ارائه شده است.


نویسنده کتاب «پژوهشنامه محصولات فرهنگی غیرمجاز» معتقد است که محصولات فرهنگی غیرمجاز دارای دو بُعد صوری و محتوایی هستند. بُعد صوری به عدم رعایت کپی‎رایت ارجاع دارد و غیرمجاز بودن محصولات فرهنگی از بُعد محتوا، ناشی از محتوای غیراخلاقی و مبتذل آنهاست. هریک از این ابعاد، ضمن آنکه موضوع و مسئله‌‏ای مستقل هستند، در وضع کنونی جامعه ما تا حدود زیادی (از نظر توزیع‏ کنندگان آنها و ...) به هم مرتبطند.


کتاب حاضر در چهار فصل، ساختاربندی شده است. فصل اول به بیان مسئله، ضرورت و اهمیت تحقیق و اهداف آن اختصاص دارد. در فصل دوم ابتدا به مبانی و مباحث نظری مرتبط با مسئله «محصولات فرهنگی غیرمجاز» پرداخته شده، سپس نتایج تحقیقاتی که در این خصوص انجام شده، مطرح گردیده است. فصل سوم، به معرفی و ارائه نتایج چهار طرح پژوهشی که در گروه پژوهشی «محصولات فرهنگی غیرمجاز» اجرا شده، اختصاص دارد. فصل چهارم این کتاب شامل سه قسمت است، در قسمت اول به جمع‌‏بندی و فراتحلیل نتایج تحقیقات انجام ‏شده پرداخته شده است. در قسمت بعد جمع‌‏بندی و فراتحلیل چهار طرح انجام ‏شده در گروه ارائه شده و نهایتاً در قسمت آخر راهکارها و پیشنهادهایی برای برخورد با مسئله «محصولات فرهنگی غیرمجاز» ارائه شده است.



برای دانلود کامل کتاب اینجا کلیک کنید.

http://www.ric.ir/page.php?270

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
hasan sabilan ardestani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی