نویسنده: آلبرتو کایرو
مترجم: احمد اشرفی مریم سلیمی
موضوع: گرافیک کامپیوتری- جدول ها و نمودارها- طراحی،مصورسازی اطلاعات
قیمت : ۱۰۰۰۰۰ ریال
سال چاپ: ۱۳۹۴
نویسنده: آلبرتو کایرو
مترجم: احمد اشرفی مریم سلیمی
موضوع: گرافیک کامپیوتری- جدول ها و نمودارها- طراحی،مصورسازی اطلاعات
قیمت : ۱۰۰۰۰۰ ریال
سال چاپ: ۱۳۹۴
کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» تالیف حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
حسن ربیعی در گفتوگو ب شارا از
انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار
یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها و سازمانها در فضای تجاری و کسب و
کار به شمار میآید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش
سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.
وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار سادهتر بود و اهداف تنها در سود
خلاصه میشد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزشها وارد بازار
شده و فرایندها و سیاستها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سالهای
اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی
برای گسترش شرکتها، سازمانها و نهادها تبدیل شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
افزود: این کتاب میکوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در
شکلگیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمانها، شرکتها و نهادها
عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.
به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد،
ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت
ایجاد میکند.
مدیریت شهرت و اعتبار/ مولف: دکتر حسن ربیعی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری /قیمت10000 تومان /104 صفحه
به گزارش ایرنا ، خسرو حسینی حاج عباسقلی خانی مولف این کتاب و خبرنگار
خبرگزاری جمهوری اسلامی، در اثر خود علاوه بر تشریح نقش ارزشیابان خبر به
عنوان یک دروازه بان مهم و اصلی در فرایند تولید و انتشار خبر به واکاوی و
کالبدشکافی خبر و تعیین روشی برای اندازه گیری خبر پرداخته است.
در این
مبحث تعاریفی به صورت علمی برای خبر بیان شده و همچنین بحت دروازه بانی و
نقش واحدهای ارزشیابی و ارزشیابان خبر به عنوان «دروازه بان پنهان و در عین
حال فرادستی» تشریح شده است.
به گفته مولف، ارزشیابان خبر نقش مهمی در
جاری و ساری شدن سیاستگزاری های خبری و رسانه ای دارند و همچنین تحقق
اهداف کمی و کیفی خبر را نیز در ذات خود به همراه دارند هرچند که بسیاری از
رسانه ها به ارزش و اهمیت این نقش تعیین کننده واقف نیستند.
حسینی
اظهارداشت: در فرایند دروازه بانی بدون شک نقش دروازه بان اصلی را خواه یا
ناخواه و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ارزشیابی کنندگان خبرها به عهده
دارند و در واقع اجرا کننده اهداف یک مدیر رسانه ای هستند و دیگر اجزای یک
رسانه همه در مسیر تعیین شده توسط واحد ارزشیابی حرکت می کنند.
این کتاب از سوی موسسه انتشاراتی آبارون در اختیار مخاطبان و علاقه مندان قرار گرفته است.
عنوان اصلی: Media Markets and Morals
نویسنده: ادوارد اچ اسپنس
مترجم: حبیب الله معظمی
موضوع: رسانه های گروهی- جنبه های اخلاقی-جنبه های اقتصادی
قیمت : ۱۲۵۰۰۰ ریال
سال چاپ: ۱۳۹۳
قطع کتاب: وزیری
نوع جلد: شومیز
نوبت چاپ: ۰۱
شابک : 5-0708-12-964-978
عنوان اصلی: The Communication Equality and Freedom
نویسنده: حبیب الله معظمی
موضوع: معرفی اندیشه جدید حقوق ارتباطی
قیمت : ۱۷۰۰۰۰ ریال
سال چاپ: ۱۳۹۴
قطع کتاب: وزیری
نوع جلد: شومیز
نوبت چاپ: ۰۱
شابک : 2-0923-12-964-978