کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» منتشر شد
کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» تالیف حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
حسن ربیعی در گفتوگو ب شارا از
انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار
یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها و سازمانها در فضای تجاری و کسب و
کار به شمار میآید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش
سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.
وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار سادهتر بود و اهداف تنها در سود
خلاصه میشد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزشها وارد بازار
شده و فرایندها و سیاستها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سالهای
اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی
برای گسترش شرکتها، سازمانها و نهادها تبدیل شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
افزود: این کتاب میکوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در
شکلگیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمانها، شرکتها و نهادها
عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.
به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد،
ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت
ایجاد میکند.
مدیریت شهرت و اعتبار/ مولف: دکتر حسن ربیعی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری /قیمت10000 تومان /104 صفحه