کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» منتشر شد

کتاب «مدیریت شهرت و اعتبار» تالیف حسن ربیعی توسط  انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
	
	حسن ربیعی در گفتوگو ب شارا از
 انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار 
یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها و سازمانها در فضای تجاری و کسب و 
کار به شمار میآید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش
 سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.
	
	وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار سادهتر بود و اهداف تنها در سود 
خلاصه میشد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزشها وارد بازار
 شده و فرایندها و سیاستها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سالهای 
اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی 
برای گسترش شرکتها، سازمانها و نهادها تبدیل شده است.
	
	مدیر روابط عمومی  سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
 افزود: این کتاب میکوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در 
شکلگیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمانها، شرکتها و نهادها 
عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.
	
	به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد، 
ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت 
ایجاد میکند.
مدیریت شهرت و اعتبار/ مولف: دکتر حسن ربیعی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری /قیمت10000 تومان /104 صفحه
 
