معرفی کتاب: بازاریابی انبوه در سیاست دموکراسی در عصر تصاویر ساختگی
شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ
پدیدآورندگان : نویسنده: بروسآی. نیومن , مترجم: آرام طاعتی , مترجم: امید مهدیه
موضوع : روسای جمهور - ایالات متحده - انتخابات , مبارزه سیاسی - ایالات متحده , ایالات متحده - سیاست و حکومت - قرن 20 م. , دموکراسی - ایالات متحده , بازاریابی
ناشر : دفتر پژوهشهای فرهنگی
قیمت پشت جلد: |
86000 ریال تعداد صفحه: 234 اندازه کتاب: وزیری - سال انتشار: 1391 - دوره چاپ: 1 |
۹۴/۰۴/۱۳