کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» منتشر شد
چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ
کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» منتشر شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط
عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، حوزه علمی مدیریت از روشهای
گوناگون تحقیق در تحلیلهای خود استفاده میکند که نتیجه آن اداره مطلوب
جوامع بشری است و بنابراین شناخت جوامع از نحوه اداره امور نیازمند
بکارگیری روشهای تحقیق در پژوهشهای حوزه مدیریت میباشد.
در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار نسبت به چاپ و انتشار کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» نوشته «مایکل مایرز» و ترجمه دکتر علی اکبر عنابستانی، دکتر امیدعلی خوارزمی و امیرعلی خوارزمی اقدام کرده است.
محتوای این کتاب که نتیجه 20 سال تدریس روش تحقیق کیفی به دانشجوین تحصیلات تکمیلی رشته سیستم اطلاعاتی در دانشگاه «اوکلند» نیوزلند است، به دیدگاههای فلسفی، اخلاقی، روشهای تحقیق کیفی، روشهای جمع آوری دادهها، تحلیل دادههای کیفی، نگارش و چاپ تحقیق میپردازد.
کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» در هفت بخش از جمله مفاهیم اساسی تحقیق، روشهای تحقیق کیفی، روشهای جمع آوری دادهها، تجزیه و تحیل دادههای کیفی، تؤلیف و چاپ تحقیق و نتیجه گیری و همچنین در 19 فصل تدوین شده است.
مطالعه این کتاب که از سوی به نشر در قطع وزیری به بهای 180000ریال چاپ و روانه بازار شده است، برای استادان و دانشجویان رشتههای مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور شهری، برنامه ریزی شهری و روستایی و غیره راهگشا است.
در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار نسبت به چاپ و انتشار کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» نوشته «مایکل مایرز» و ترجمه دکتر علی اکبر عنابستانی، دکتر امیدعلی خوارزمی و امیرعلی خوارزمی اقدام کرده است.
محتوای این کتاب که نتیجه 20 سال تدریس روش تحقیق کیفی به دانشجوین تحصیلات تکمیلی رشته سیستم اطلاعاتی در دانشگاه «اوکلند» نیوزلند است، به دیدگاههای فلسفی، اخلاقی، روشهای تحقیق کیفی، روشهای جمع آوری دادهها، تحلیل دادههای کیفی، نگارش و چاپ تحقیق میپردازد.
کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» در هفت بخش از جمله مفاهیم اساسی تحقیق، روشهای تحقیق کیفی، روشهای جمع آوری دادهها، تجزیه و تحیل دادههای کیفی، تؤلیف و چاپ تحقیق و نتیجه گیری و همچنین در 19 فصل تدوین شده است.
مطالعه این کتاب که از سوی به نشر در قطع وزیری به بهای 180000ریال چاپ و روانه بازار شده است، برای استادان و دانشجویان رشتههای مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور شهری، برنامه ریزی شهری و روستایی و غیره راهگشا است.
http://www.ibna.ir/fa/doc/naghli/224393/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1
۹۴/۰۴/۱۰