معرفی کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی روابطعمومی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی روابطعمومی» نوشته دکتر احمد یحیایی ایلهای از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.
کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی
روابطعمومی» با الهام از چرخه مدیریت کیفیت و بر اساس چهار مرحله «تحقیق و
تحلیل»، «برنامهریزی و سازماندهی»، «ارتباطات (اجرا و اقدام)» و «ارزیابی
و اثربخشی» در روابطعمومی منتشر شده است.
بهرهمندی از الگوی ارائه شده در این کتاب کمک میکند تا مدیران روابط عمومی بتوانند بر اساس معیاری علمی، کیفی و البته جهانی، فعالیتهای اجرایی را هدایت و مدیریت کنند.
کتاب الگوی کاربردی «مدیریت علمی
روابطعمومی» دارای 14 فصل است که عناوین این فصلها عبارتند از: مدیریت
چیست؟، روابطعمومی چیست؟، مدیریت روابطعمومی، مدل مدیریت علمی
روابطعمومی، روابطعمومی؛ سیستم اطلاعمدار، تولید اطلاعات، تحلیل
اطلاعات، برنامهریزی در روابطعمومی، برنامهریزی استراتژیک در
روابطعمومی، ارتباطات اجتماعی، ارتباطات سازمانی، ارتباطات رسانهای،
ارزیابی عملکرد چیست؟ و ارزیابی عملکرد روابطعمومی.
این کتاب در 216 صفحه و با قیمت 14 هزار تومان عرضه شده است.
علاقهمندان جهت خرید آنلاین کتاب میتوانند به وبسایت www.prshop.ir مراجعه کنند.