رسانه شماره 99منتشر شد
رسانه شماره 99منتشر شد
رسانه شماره 99منتشر شد
نودونهمین شماره فصلنامه علمی ـ ترویجی وسایل ارتباط جمعی رسانه ویژه تابستان 1394 از سوی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها منتشر شد.
به گزارش واحد روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، شماره جدید این فصلنامه تخصصی با مقالاتی از کارشناسان حوزه رسانه و ارتباطات منتشر شده است.
عناوین مقالات و نویسندگان این شماره عبارتانداز:
بازنمایی هویت ملی به عنوان امر سیاسی در مجموعههای تاریخی تلویزیون ج.ا.ا. (مختار نوری ـ علی حسنپور ـ صادق محمدی)
بررسی ضرورت بازتعریف منافع ملی در عصر دیپلماسی رسانهای (محمد سلطانیفر ـ لیلا خانزاده)
سیاستگذاری موسیقی در ج.ا.ا. (مجید ملکان ـ کاظم مؤذن)
الگوی استفاده از اینترنت و نگرش نسبت به تبلیغات بازرگانی (محمدمهدی فرقانی ـ عقیل متقدم)
سیمای ایران در سینمای غرب (تحلیلی از فیلم سینمایی طبیب بوعلی سینا (سیدمحمدمهدیزاده ـ ناصر اسدی)
نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی در ج.ا.ا. از دیدگاه خبرگان ارتباطی و مدیران رسانه (سیدوحید عقیلی ـ اعظم علیاصفهانی)
علل تحولات فرهنگ مصرف محصولات شبکههای تلویزیونی ماهوارهای در ایران با اشاره به نقش سرمایه اجتماعی (سیدمحمدحسن مصطفوی ـ سیدمحمد صحفی)
سبک زبان در گفتمان خبری (مطالعة موردی برنامة خبر 20 شبکه خبر) (اردشیر زابلیزاده ـ ندا موسوی)
سینماپژوهی عصبشناسانه (عصبشناسی شناختی و مطالعات سینمایی)
یوری هامون ـ اوهد لندزمن ـ باربارا نمپمیر ـ ایگناچیو ولینس ـ ناوا روبین ـ دیوید ج.هیگر ـ ترجمه سیاوش صلواتیان و سیدمحمدرضا سیدی)
نشست تخصصی چالشهای تولید محتوا در جامعه اطلاعاتی
علاقهمندان برای تهیه شماره 99 فصلنامه رسانه میتوانند به واحد فروش کتاب، واقع در طبقه همکف ساختمان دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها مراجعه کنند.
انتهای خبر // دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ه