ارتباطات بین المللی و توسعه (دیدگاه قرن بیست و یکم)
ترجمه: محمد ابراهیم گوهریان
شهاب شالچیان
نشر بازرگانی
چاپ اول: 1393
25,000 تومان
ترجمه: محمد ابراهیم گوهریان
شهاب شالچیان
نشر بازرگانی
چاپ اول: 1393
25,000 تومان
ارتباطات بازرگانی پیشرفته
نویسنده: جان پن روس - رابرت راسپری
مترجم / مصحح: میرعلی سیدنقوی
ناشر: شرکت چاپ و نشر بازرگانی
تعداد صفحات: 543
سال انتشار: 1387
نوبت چاپ: 1
قیمت: 70,000 ریال
روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند (با رویکرد تحقیق کمی و کیفی)
نویسنده: آرتور آسابرگر
مترجم / مصحح: کامبیز حیدرزاده - مهدی بنیاسدی
ناشر: علم
تعداد صفحات: 432
سال انتشار: 1394
نوبت چاپ: 1
قیمت: 355,000 ریال
به موازات رشد بیسابقه استفاده از شبکههای اجتماعی تلفن همراه در کشور و تلاشهای مسئولان دولتی از جمله وزارتخانههای ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش سواد رسانهای در بین کاربران شبکههای اجتماعی، نزدیک به دو سال است که کاربران با آسیبهای مختلفی از جمله سوءاستفاده از اطلاعات شخصی یا هجوم بدافزارهای خطرناک به تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود روبهرو شدهاند. در کتاب "امنیت اطلاعات در شبکه های اجتماعی" با توجه به مسئله امنیت اطلاعات و اهمیت این موضوع، توضیحاتی در خصوص امنیت شبکه های اجتماعی مورد استفاده و همچنین نحوه ایمن ماندن در این وبسایت ها ارائه شده است که عمل به این راه حل ها، ، حضور کاربران را در شبکه های اجتماعی ایمن تر می کند.